يک‌شنبه، 25 آذر 1397
Skip Navigation Links
صفحه اول
معرفی Expand معرفی
مشاوره و برنامه ریزیExpand مشاوره و برنامه ریزی
محصولات (+نمونه‌ها)Expand محصولات (+نمونه‌ها)
خدمات آموزشیExpand خدمات آموزشی
آزمونExpand آزمون
تماس با ماExpand تماس با ما

چگونگی خرید و پشتیبانی محصولات
شنبه، 28 مرداد 1396

ضمن تشكر از خريد شما، لطفاً قبل از ارسال سفارش خريد خود، به موارد زير توجه فرماييد:

 

 

 

ابتدا محصولات مورد نظر خود را از منوي محصولات در بالاي صفحه‌ي اصلي انتخاب نماييد.

 كل مبالغ محصولات مورد نظر را محاسبه نموده به اضافه‌ي «هزینه پست» نماييد و حاصل را به شماره حساب 0355081112000 بانك ملي شعبه‌ي دانشگاه تهران به نام ‌ زهرا کمایی واريز نماييد.

(هزینه پست برای یک کتاب یا فیلم مبلغ 3500 تومان، برای دو کتاب یا دو فیلم مبلغ 5000 تومان می باشد. جهت اطلاع از هزینه‌ی پست سایر اقلام با دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید.)

 روي فرم سفارش خريد كليك نماييد و اطلاعات خواسته شده را به دقت پر نماييد.

قابل ذكر اينكه منظور از شماره فيش بانكي، شماره قرمز رنگ روي فيش بانكي مي‌باشد.

ذكر مشخصات فردي و آدرس دقيق به همراه كد پستي و تلفن تماس الزامي است.

مشخصات محصولات درسي خود را با توجه به توضيحات مطروحه در منوي محصولات به طور كامل بنويسيد تا اشتباهاً محصولي مشابه برايتان ارسال نگردد.

در نهايت فرم سفارش خريد خود را ثبت نماييد.

قبل از ارسال سفارش، از خريد خود اطمينان و رضايت كامل داشته باشيد، چراكه بعد از سفارش و واريز وجه، به هيچ عنوان پولي مسترد نمي‌گردد.

دفتر مركزي به محض مشاهده‌ي سفارش خريد شما، پس از تأييد فيش بانكي،با شما تماس گرفته و براي ارسال سفارشات هماهنگي‌هاي لازم را بعمل مي‌آورند.

«در صورتي‌كه پس از گذشت 24 ساعت از ارسال سفارش خريد شما، تماسي از سوي دفتر مركزي نداشتيد، لطفاً با روابط عمومي دفتر مركزي (66120554-021) تماس گرفته و مراتب را به ايشان اعلام نماييد و يا به شماره‌‌ي 09013351864 پيام كوتاه بفرستيد.»

داوطلبان شهرستاني، اگر پس از گذشت يك هفته از ارسال سفارش خريد خود، موفق به دريافت سفارش خود نشدند، لطفاً با دفتر مركزي تهران تماس بگيرند تا شماره‌ي مرسوله‌ به ايشان اعلام گردد و بتوانند با مراجعه به اداره پست منطقه، پيگير بسته‌ي خود شوند.

متقاضي بايد بعد از دريافت خدمات با دقت همه را هنگام تحويل بررسي نموده و در منزل در كم‌تر از سه ساعت تست نمايد.

پس از دريافت سفارشات، در صورت ايراد و اشكال مشخص در خدمات ارسالي، به شرط اينكه حداكثر 3 ساعت بعد از دريافت از سوي خريدار اعلام شود، مورد اشكال با همان نوع تعويض مي‌شود. در غير اينصورت مؤسسه مسئوليتي نمي‌پذيرد.

پس از مطالعه‌ي شرايط تخفيف و بورسيه،در صورتي‌كه تخفيف شاملتان مي‌شود، قبل از واريز مبلغ و پر كردن سفارش خريد، با دفتر مركزي تماس گرفته، تا ميزان تخفيف شامل شده را تأييد نمايند و مبلغ واريزي شما مشخص گردد.